Rozšířené hledání
Pátek, 24 listopadu 2017  

 Kategorie
FAQ
GPON, IPTV
Kontakt
Nástroje
Novinky
Obecné
Podpora - HW
Podpora - SW
Produkty
Tipy

 Home
Top 10 (nejpopulárnější)





Více informací získáte u distributorů nebo na adrese:

E-mail: obchod@canopy.cz

Technické informace:
E-mail: canopy@canopy.cz
Tel: 466 857 136 n. 511

 Nástroje

06 září 2004 - 11:03   (Autor: Administrator)
Provoz BAM 2.0 a Canopy License Manageru na fyzicky rozdílných serverech

TITUL: Provozování BAM 2.0 a Canopy License Manageru na fyzicky odlišných serverech

PRODUKT: BAM

RELEASE: 2.0

POPIS: BAM 2.0 při problémech s komunikací s Canopy license managerem neběží. BAM a License Manager jsou provozovány na fyzicky odlišných serverech a BAM server naví jak najít License Management server.

ZJIŠTĚNÍ CHYBY: **Pokud jste úspěšně nainstalovali BAM 2.0, toto se vás netýká**

**Pokud provozujete BAM 2.0 a Canopy license manager na stejném serveru, toto se vás rovněž netýká**

Při spuštění BAM 2.0 uvídíte zprávu podobnou této:

Level: 0 Time: 2004-08-06 10:11:15 File:businessrules/FlexLicenseManager.cpp

Line: 266 Message: Unable to check out BAMServer for this reason: Cannot find license file.
The license files (or server network addresses) attempted are
listed below. Use LM_LICENSE_FILE to use a different license file,
or contact your software provider for a license file.
Feature: BAMServer
Filename: /usr/local/Canopy/FLEXnet/license_files/*.lic
License path: /usr/local/Canopy/FLEXnet/license_files/*.lic

Pozn: Stejná chyba se zobrazí pokud provozujete BAM a License Manager na stejném serveru, ale nejsou nainstalovány žádné licenční klíče. Je to dáno tím, že License Manager nenastartuje pokud zde nejsou žádné platné klíče ke správě.

ŘEŠENÍ: Pro správnou činnost BAM serveru je nutno mu říci, kde se na síti nachází správce licencí, aby mohl získat platné licence. Je potřeba provést následující kroky.

Je nutno poznamenat, že BAM server použije kopii jednoho ze souboru z vašich platných licencí pro zjištění toho, kde se nachází License Management server. Kopii některého z uvedených souborů je nutno umístit na BAM server a upravit řádky s parametrem SERVER, které identifikují síťové jméno nebo IP adresu License Management serveru.

Následující příkazy je nutno zadat jako ROOT:

mkdir /usr/local/Canopy/FLEXnet/license_files
cp 'license key file' /usr/local/Canopy/FLEXnet/license_files
cd /usr/local/Canopy/FLEXnet/license_files
chown root:root 'license key file'
chmod 644 'license key file'

Kde 'license key file' je název souboru s platným Canopy licenčním klíčem a upravenými řádky pro parametr SERVER, jak je zmíněno výše.



 
 Odeslat příteli Verze pro tisk Ohodnoťte koment. (Zobr.: 8869 | Odkaz: 0 | Print: 1932 | Hodnocení: 0.00 / 0 hlas(ů) | Komentářů: 7)

Předchozí:
Jak vyrobit default plug? – 09 června 2004 - 07:48
Lze nastavovat BH jednotky pomocí tónu? – 08 června 2004 - 17:11
Jak se restartuje MRTG? – 08 června 2004 - 17:10
Jak se používá více jednotek BAM s MySQL databází? – 08 června 2004 - 17:08
Jaká verze RedHatu je podporována u BAM software? – 08 června 2004 - 17:04

Copyright © KonekTel, a.s.

 Poslední novinky
FAQ:
Lze PowerLine MU integrovat spolu s 802.11a zařízeními?
FAQ
GPON, IPTV:
VIP1003 Motorola Advanced IP High-Definition Set-top
GPON, IPTV
Kontakt:
Distributoři
Kontakt
Nástroje:
Provoz BAM 2.0 a Canopy License Manageru na fyzicky rozdílných serverech
Nástroje
Novinky:
Canopy SW - 13.1.1
Novinky
Obecné:
Motorola Point-to-Multipoint (PMP) řešení OFDM
Obecné
Podpora - HW:
Jaké jsou maximální hodnoty CIR pro Canopy Lite SM?
Podpora - HW
Podpora - SW:
AP/SM PRE-SHARED KEY AUTHENTICATION (R9.5)
Podpora - SW
Produkty:
Access Point
Produkty
Tipy:
Výkonové úrovně signálu
Tipy

Prosíme Vás, abyste připojili svoje komentáře k jednotlivým článkům nebo svoje zkušenosti, postřehy, dotazy či jiné informace týkající se produktů MotoWi4. Děkujeme.

 Poslední komentáře
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Re: kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
Re: Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)

 Download
Release Notes pro Release 9.5 (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro CMMmicro R3.0Stáhnout soubor
Release Notes pro CNUT 3.20Stáhnout soubor
529 stránek popisu konfigurace jednotek Canopy (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro LinkPlanner v2.0Stáhnout soubor
Soubor prezentací z Motorola RoadShow Praha 11/06Stáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.1.4 (EN)Stáhnout soubor
Uživatelská příručka zahrnující Rel.8.x softwareStáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.2.1 (EN)Stáhnout soubor

© CANOPY.CZ - vše o širokopásmovém bezdrátovém systému Motorola Canopy. KonekTel, a.s. je autorizovaným distributorem Motorola a Motorola Canopy a GPON technologie.