Rozšířené hledání
Neděle, 11 dubna 2021  

 Kategorie
FAQ
GPON, IPTV
Kontakt
Nástroje
Novinky
Obecné
Podpora - HW
Podpora - SW
Produkty
Tipy

 Home
Top 10 (nejpopulárnější)





Více informací získáte u distributorů nebo na adrese:

E-mail: obchod@canopy.cz

Technické informace:
E-mail: canopy@canopy.cz
Tel: 466 857 136 n. 511

 Podpora - HW

08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat když BHM nedovolí registraci BHS modulu?

Existuje několik možných scénářů, které je nutno zohlednit:

I:  Barevný kód BHM a BHS si neodpovídají. Uživatel musí zkontrolovat na webové konfigurační stránce jednotky BHM hodnotu barevného kódu a zda je tato hodnota stejná i u BHS na konfigurační webové stránce. Pokud se nastaví stejné hodnoty, další náprava již není nutná.

II:  Jednotka BHM nemá nastaven vysílací kmitočet. Je nutno zkontrolovat, zda má jednotka nastaven vysílací kmitočet. Z továrny jsou jednotky nastaveny na "wire", což není kmitočet. Uživatel dále musí zkontrolovat, zda se po přivedení napájení rozsvítí šervená PWR LED a zhruba o 25 vteřin později i zelená LNK LED. Pokud příležitostně bliká oranžová SYN LED, znamená to, že se jednotka nachází v nastavovacím módu, protože nemohla ustanovit ethernetové spojení. Náprava spočívá ve správném nastavení kmitočtu. Pokud se nejedná o závadu způsobenou uživatelem a přesto vykazuje ethernet port uvedenou závadu s konektivitou, je potřeba kontaktovat dodavatele a vyžádat si opravu.

III:  Jednotka BHS neskenuje kmitočet na kterém vysílá BHM. Důležité je zkontrolovat, zda je uvedený kmitočet zahrnut do seznamu kmitočtů, které má jednotka skenovat na konfigurační stránce jednotky BHS. Další náprava již není potřeba.

IV:  Na trase spoje není přímá viditelnost. Je potřeba plně porozumět podmínkám přímé viditelnosti a potřebám Fresnelovy zóny. POkud je zařízení instalováno podle těchto pravidel, další náprava není zpravidla nutná.

V:  Jednotka BHS nepracuje ve stejném kmitočtovém pásmu jako BHM. Uživatel musí zkontrolovat, že obě jednotky jsou určeny a pracují ve stejném kmitočtovém pásmu. Např. 5.7 GHz SM musí být použita analogicky s 5.7 GHz AP. Pokud je toto splněno, další náprava není nutná.



 
 Odeslat příteli Verze pro tisk Ohodnoťte koment. (Zobr.: 3192 | Odkaz: 0 | Print: 1003 | Hodnocení: 0.00 / 0 hlas(ů) | Komentářů: 0)

Další:
Standardně je z výroby u Canopy 5.4GHz 30/60 Mb BH nastaven max. výkon 4dBm. Proč? – 08 června 2004 - 14:20
Zjistil jsem pulzní interferenci u Canopy 5.4GHz 30/60 Mb BH okolo 5630MHz. Čím to je? – 08 června 2004 - 14:20
Jaké jsou rozdíly mezi Canopy 5.4GHz a 5.7GHz 30/60 Mb BH? – 08 června 2004 - 14:20
Lze připojit externí anténu ke Canopy 5.4GHz 30/60 Mb BH? – 08 června 2004 - 14:20
Jaké jsou maximální hodnoty CIR pro Canopy Lite SM? – 08 června 2004 - 14:20

Předchozí:
Co udělat když se SM neregistruje na AP? – 08 června 2004 - 14:20
Co dělat v případě, že modul po zapnutí nanaběhne a červená LED se nerozsvítí? – 08 června 2004 - 14:20
Co dělat když GPS status u AP ukazuje no satellites (NO SYNC)? – 08 června 2004 - 14:20
Co dělat když GPS status u AP zobrazuje nesmysly nebo příliš mnoho satelitů? – 08 června 2004 - 14:20
Co dělat v případě, že AP modul neregistruje jeden nebo více SM jednotek? – 08 června 2004 - 14:20

Copyright © KonekTel, a.s.

 Poslední novinky
FAQ:
Lze PowerLine MU integrovat spolu s 802.11a zařízeními?
FAQ
GPON, IPTV:
VIP1003 Motorola Advanced IP High-Definition Set-top
GPON, IPTV
Kontakt:
Distributoři
Kontakt
Nástroje:
Provoz BAM 2.0 a Canopy License Manageru na fyzicky rozdílných serverech
Nástroje
Novinky:
Canopy SW - 13.1.1
Novinky
Obecné:
Motorola Point-to-Multipoint (PMP) řešení OFDM
Obecné
Podpora - HW:
Jaké jsou maximální hodnoty CIR pro Canopy Lite SM?
Podpora - HW
Podpora - SW:
AP/SM PRE-SHARED KEY AUTHENTICATION (R9.5)
Podpora - SW
Produkty:
Access Point
Produkty
Tipy:
Výkonové úrovně signálu
Tipy

Prosíme Vás, abyste připojili svoje komentáře k jednotlivým článkům nebo svoje zkušenosti, postřehy, dotazy či jiné informace týkající se produktů MotoWi4. Děkujeme.

 Poslední komentáře
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Re: kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
Re: Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)

 Download
Release Notes pro Release 9.5 (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro CMMmicro R3.0Stáhnout soubor
Release Notes pro CNUT 3.20Stáhnout soubor
529 stránek popisu konfigurace jednotek Canopy (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro LinkPlanner v2.0Stáhnout soubor
Soubor prezentací z Motorola RoadShow Praha 11/06Stáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.1.4 (EN)Stáhnout soubor
Uživatelská příručka zahrnující Rel.8.x softwareStáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.2.1 (EN)Stáhnout soubor

© CANOPY.CZ - vše o širokopásmovém bezdrátovém systému Motorola Canopy. KonekTel, a.s. je autorizovaným distributorem Motorola a Motorola Canopy a GPON technologie.