Rozšířené hledání
Sobota, 23 září 2017  

 Kategorie
FAQ
GPON, IPTV
Kontakt
Nástroje
Novinky
Obecné
Podpora - HW
Podpora - SW
Produkty
Tipy

 Home
Top 10 (nejpopulárnější)





Více informací získáte u distributorů nebo na adrese:

E-mail: obchod@canopy.cz

Technické informace:
E-mail: canopy@canopy.cz
Tel: 466 857 136 n. 511

 Podpora - HW

09 června 2004 - 08:43   (Autor: Administrator)
Co udělat když se SM neregistruje na AP?

Existuje několik možných scénářů, které je potřeba vzít do úvahy:

  1. Barevný kód (Color code) nastavený v AP a SM si neodpovídají. Ověřte, že barevný kód nastavený v AP je stejný jaký ja nastavený i v jednotce AP.
  2. Jednatka AP nemá nastaven vysílací kmitočet. Ověřte na konfigurační stránce jednotky AP, že je zde vybrán pracovní kmitočet.
  3. Ověřte zda svítí červená LED po zapnutí jednotky. Zhruba po 25 vteřinách by se rovněž měla rozsvítit zelená LNK LED. Pokud se tak nestane, zkontrolujte zda se rozsvítí SYN LED a zda příležitostně bliká. To znamená, že se jednotka nachází v nastavovacím režimu protože se nepodařilo ustavit spojení na Ethernet portu. Pokud nebyla jednotka poškozena zákazníkem a spojení na Ethernet portu stále vykazuje problémy s konektivitou, je nutno si vyžádat výměnu jednotky u dodavatele.
  4. SM neskenuje všechny dostupné kmitočty na kterém vysílá AP. Je nutno zkontrolovat na konfigurační stránce jednotky SM, zda je u daného kmitočtu na kterém vysílá AP proveden jeho výběr. V továrním nastavení jsou zahrnuty všechny kmitočty. Pokud je správně nastavena konfigurace, další náprava není nutná.
  5. SM se snaží zaregistrovat z větší vzdálenosti než mu je od AP povoleno. Zkontrolujte na konfigurační stránce AP parametr Max Distance, který by měl být nastaven na vzdálenost větší než je nejvzdálenější SM jednotka, která se bude k tomuto AP registrovat. Pokud je toto správně nastaveno, další náprava není nutná.
  6. Není přímá viditelnost (LOS). Uživatel by si měl ověřit zda zná principy volné LOS a požadavky na Fresnelovu zónu. Je také nutno aktivně zajistit splnění těchto důležitých požadavků.



 
 Odeslat příteli Verze pro tisk Ohodnoťte koment. (Zobr.: 7040 | Odkaz: 0 | Print: 1474 | Hodnocení: 0.00 / 0 hlas(ů) | Komentářů: 18)

Další:
Co dělat když napájecí zdroj ACPSxxx nadává napětí do jednotky Canopy? – 09 června 2004 - 08:51
Co dělat v případě, že AP modul neregistruje jeden nebo více SM jednotek? – 09 června 2004 - 08:50
Co dělat když GPS status u AP zobrazuje nesmysly nebo příliš mnoho satelitů? – 09 června 2004 - 08:48
Co dělat když GPS status u AP ukazuje no satellites (NO SYNC)? – 09 června 2004 - 08:47
Co dělat v případě, že modul po zapnutí nanaběhne a červená LED se nerozsvítí? – 09 června 2004 - 08:46

Copyright © KonekTel, a.s.

 Poslední novinky
FAQ:
Lze PowerLine MU integrovat spolu s 802.11a zařízeními?
FAQ
GPON, IPTV:
VIP1003 Motorola Advanced IP High-Definition Set-top
GPON, IPTV
Kontakt:
Distributoři
Kontakt
Nástroje:
Provoz BAM 2.0 a Canopy License Manageru na fyzicky rozdílných serverech
Nástroje
Novinky:
Canopy SW - 13.1.1
Novinky
Obecné:
Motorola Point-to-Multipoint (PMP) řešení OFDM
Obecné
Podpora - HW:
Jaké jsou maximální hodnoty CIR pro Canopy Lite SM?
Podpora - HW
Podpora - SW:
AP/SM PRE-SHARED KEY AUTHENTICATION (R9.5)
Podpora - SW
Produkty:
Access Point
Produkty
Tipy:
Výkonové úrovně signálu
Tipy

Prosíme Vás, abyste připojili svoje komentáře k jednotlivým článkům nebo svoje zkušenosti, postřehy, dotazy či jiné informace týkající se produktů MotoWi4. Děkujeme.

 Poslední komentáře
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Re: kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
Re: Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)

 Download
Release Notes pro Release 9.5 (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro CMMmicro R3.0Stáhnout soubor
Release Notes pro CNUT 3.20Stáhnout soubor
529 stránek popisu konfigurace jednotek Canopy (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro LinkPlanner v2.0Stáhnout soubor
Soubor prezentací z Motorola RoadShow Praha 11/06Stáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.1.4 (EN)Stáhnout soubor
Uživatelská příručka zahrnující Rel.8.x softwareStáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.2.1 (EN)Stáhnout soubor

© CANOPY.CZ - vše o širokopásmovém bezdrátovém systému Motorola Canopy. KonekTel, a.s. je autorizovaným distributorem Motorola a Motorola Canopy a GPON technologie.