|
Podpora - HW |
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co udělat když se SM neregistruje na AP? (18 koment.)
Existuje několik možných scénářů, které je potřeba vzít do úvahy:
Barevný kód (Color code) nastavený v AP a SM si neodpovídají. Ověřte, že barevný kód nastavený v AP je stejný jaký ja nastavený i v jednotce AP.
Jednatka AP nemá nastaven vysílací kmitočet. Ověřte na konfigurační stránce jednotky AP, že je zde vybrán...
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat v případě, že modul po zapnutí nanaběhne a červená LED se nerozsvítí? (0 koment.)
Existuje několik různých scénářů, které je nutno vzít v úvahu:
I: Může se jednat o vadný ethernet kabel nebo jeho konektory. Je nutno ověřit, že je kabel pevně a správně dle Canopy specifikací zapojen. Piny 4,5,7 a 8 poskytují jednotce napaájení z napájecího zdroje. Náprava spočívá v opravě či nejspíše ve výměně kabelu....
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat když GPS status u AP ukazuje no satellites (NO SYNC)? (0 koment.)
Problém:
Vadný GPS CAT5 kabel nebo nesprávné ukončení
Test:
Zkontrolovat zda jsou piny 1,2,3 a 6 správně ukončeny
Náprava:
Vyměnit konektory a znovu je nakrimpovat. Ujistěte se, že je kabel správně zapojen dle obrázku zapojení v uživatelské příručce.
Vyměňte kabel
Pomoc s kabely je možno najít v uživatelské...
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat když GPS status u AP zobrazuje nesmysly nebo příliš mnoho satelitů?   (0 koment.)
Problém v tomto případě bude ve vadném GPS CAT5 kabelu. Je nutno zkontrolovat připojení konektoru k vodičům v kabelu a jejich správné zapojení, zda splňují specifikace Canopy. Náprava spočívá ve výměně konektorů nebo celého kabelu. Zapojení kabelu musí odpovídat zapojení popsané v uživatelské příručce. Další náprava není...
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat v případě, že AP modul neregistruje jeden nebo více SM jednotek? (0 koment.)
Existuje několik scénářů, které musí být vzaty v úvahu:
Problém může být v tom, že barevný kód nastavený v AP a SM se neshoduje. Je nutno zkontrolovat je-li barevný kód na webové konfigurační stránce AP stejný jako na webové konfigurační stránce SM.
Problém může být v tom, že SM neskenuje kmitočet na kterém vysílá AP....
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat když napájecí zdroj ACPSxxx nadává napětí do jednotky Canopy? (0 koment.)
I: Problém může být vadný Ethernet kabel nebo jeho konektory. Je nutno zkontrolovat upevnění jednotlivých vodičů v konektorech a také to, zda odpovídají zapojení a specifikacím Canopy i co se týká vhodného typu kabelu. Náprava spočívá ve výměně konektorů nebo celého kabelu.
II: Problém může být v samotném napájecím...
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Jaké jsou jiné významné zdroje rušení? (0 koment.)
Existuje self interference (jedno nebo více rádií v síti je rušeno jiným rádiem ve stejné síti). Dalším typem rušení je externí rušení (jedno nebo více rádií je rušeno jiným rádiem z jiné sítě). K jiným druhům rušení patří vysílací šum, parazitní vyzařování a...
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat při špatné propustnosti u uplinku (downlinku)? (0 koment.)
I: Nastavení uplink-downlink u AP je nesprávné. Je nutno zkontrolovat u AP, že Downlink data procento a High priority uplink percentage splňuje specifikace Canopy. Dále je nutno zkontrolovat nastavení u Sustained uplink, downlink a Burst allocation. Náprava spočívá buď v nastavení továrních hodnot nebo hodnot, které...
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat pokud má modul problémy s Ethernet konektivitou? (0 koment.)
I: Vadný Ethernet kabel nebo vadný pár ethernet konektorů. Je nutno zkontrolovat, zda je kabel správně zapojený a připevnění konektoru je v pořádku. Také je nutno zjistit, zda je použit odpovídající kabel. Náprava spočívá v opravě konektorů, zapojení vodičů dle specifikace Canopy nebo výměně celého kabelu..
II:...
|
|
08 června 2004 - 14:20 (Autor: Administrator)
Co dělat když BHM nedovolí registraci BHS modulu? (0 koment.)
Existuje několik možných scénářů, které je nutno zohlednit:
I: Barevný kód BHM a BHS si neodpovídají. Uživatel musí zkontrolovat na webové konfigurační stránce jednotky BHM hodnotu barevného kódu a zda je tato hodnota stejná i u BHS na konfigurační webové stránce. Pokud se nastaví stejné hodnoty, další náprava již není...
|
| | |
 | [ 1 ] 2 3 26 Podpora - HW |  |
Copyright © KonekTel, a.s. |
|
Prosíme Vás, abyste připojili svoje komentáře k jednotlivým článkům nebo svoje zkušenosti, postřehy, dotazy či jiné informace týkající se produktů MotoWi4. Děkujeme. |
|
|
|