Rozšířené hledání
Neděle, 05 dubna 2020  

 Kategorie
FAQ
GPON, IPTV
Kontakt
Nástroje
Novinky
Obecné
Podpora - HW
Podpora - SW
Produkty
Tipy

 Home
Top 10 (nejpopulárnější)





Více informací získáte u distributorů nebo na adrese:

E-mail: obchod@canopy.cz

Technické informace:
E-mail: canopy@canopy.cz
Tel: 466 857 136 n. 511

 Podpora - HW

08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co udělat když se SM neregistruje na AP? (18 koment.)

Existuje několik možných scénářů, které je potřeba vzít do úvahy: Barevný kód (Color code) nastavený v AP a SM si neodpovídají. Ověřte, že barevný kód nastavený v AP je stejný jaký ja nastavený i v jednotce AP. Jednatka AP nemá nastaven vysílací kmitočet. Ověřte na konfigurační stránce jednotky AP, že je zde vybrán...


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat v případě, že modul po zapnutí nanaběhne a červená LED se nerozsvítí? (0 koment.)

Existuje několik různých scénářů, které je nutno vzít v úvahu: I: Může se jednat o vadný ethernet kabel nebo jeho konektory. Je nutno ověřit, že je kabel pevně a správně dle Canopy specifikací zapojen. Piny 4,5,7 a 8 poskytují jednotce napaájení z napájecího zdroje. Náprava spočívá v opravě či nejspíše ve výměně kabelu....


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat když GPS status u AP ukazuje no satellites (NO SYNC)? (0 koment.)

Problém: Vadný GPS CAT5 kabel nebo nesprávné ukončení Test: Zkontrolovat zda jsou piny 1,2,3 a 6 správně ukončeny Náprava: Vyměnit konektory a znovu je nakrimpovat. Ujistěte se, že je kabel správně zapojen dle obrázku zapojení v uživatelské příručce. Vyměňte kabel Pomoc s kabely je možno najít v uživatelské...


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat když GPS status u AP zobrazuje nesmysly nebo příliš mnoho satelitů?     (0 koment.)

Problém v tomto případě bude ve vadném GPS CAT5 kabelu. Je nutno zkontrolovat připojení konektoru k vodičům v kabelu a jejich správné zapojení, zda splňují specifikace Canopy. Náprava spočívá ve výměně konektorů nebo celého kabelu. Zapojení kabelu musí odpovídat zapojení popsané v uživatelské příručce. Další náprava není...


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat v případě, že AP modul neregistruje jeden nebo více SM jednotek? (0 koment.)

Existuje několik scénářů, které musí být vzaty v úvahu: Problém může být v tom, že barevný kód nastavený v AP a SM se neshoduje. Je nutno zkontrolovat je-li barevný kód na webové konfigurační stránce AP stejný jako na webové konfigurační stránce SM.  Problém může být v tom, že SM neskenuje kmitočet na kterém vysílá AP....


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat když napájecí zdroj ACPSxxx nadává napětí do jednotky Canopy? (0 koment.)

I:  Problém může být vadný Ethernet kabel nebo jeho konektory. Je nutno zkontrolovat upevnění jednotlivých vodičů v konektorech a také to, zda odpovídají zapojení a specifikacím Canopy i co se týká vhodného typu kabelu. Náprava spočívá ve výměně konektorů nebo celého kabelu. II:  Problém může být v samotném napájecím...


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Jaké jsou jiné významné zdroje rušení? (0 koment.)

Existuje self interference (jedno nebo více rádií v síti je rušeno jiným rádiem ve stejné síti). Dalším typem rušení je externí rušení (jedno nebo více rádií je rušeno jiným rádiem z jiné sítě). K jiným druhům rušení patří vysílací šum, parazitní vyzařování a...


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat při špatné propustnosti u uplinku (downlinku)? (0 koment.)

I:  Nastavení uplink-downlink u AP je nesprávné. Je nutno zkontrolovat u AP, že Downlink data procento a High priority uplink percentage splňuje specifikace Canopy. Dále je nutno zkontrolovat nastavení u Sustained uplink, downlink a Burst allocation. Náprava spočívá buď v nastavení továrních hodnot nebo hodnot, které...


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat pokud má modul problémy s Ethernet konektivitou? (0 koment.)

I: Vadný Ethernet kabel nebo vadný pár ethernet konektorů. Je nutno zkontrolovat, zda je kabel správně zapojený a připevnění konektoru je v pořádku. Také je nutno zjistit, zda je použit odpovídající kabel. Náprava spočívá v opravě konektorů, zapojení vodičů dle specifikace Canopy nebo výměně celého kabelu.. II:...


08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Co dělat když BHM nedovolí registraci BHS modulu? (0 koment.)

Existuje několik možných scénářů, které je nutno zohlednit: I:  Barevný kód BHM a BHS si neodpovídají. Uživatel musí zkontrolovat na webové konfigurační stránce jednotky BHM hodnotu barevného kódu a zda je tato hodnota stejná i u BHS na konfigurační webové stránce. Pokud se nastaví stejné hodnoty, další náprava již není...


[ 1 ]  2  3     26 Podpora - HW

Copyright © KonekTel, a.s.

 Poslední novinky
FAQ:
Lze PowerLine MU integrovat spolu s 802.11a zařízeními?
FAQ
GPON, IPTV:
VIP1003 Motorola Advanced IP High-Definition Set-top
GPON, IPTV
Kontakt:
Distributoři
Kontakt
Nástroje:
Provoz BAM 2.0 a Canopy License Manageru na fyzicky rozdílných serverech
Nástroje
Novinky:
Canopy SW - 13.1.1
Novinky
Obecné:
Motorola Point-to-Multipoint (PMP) řešení OFDM
Obecné
Podpora - HW:
Jaké jsou maximální hodnoty CIR pro Canopy Lite SM?
Podpora - HW
Podpora - SW:
AP/SM PRE-SHARED KEY AUTHENTICATION (R9.5)
Podpora - SW
Produkty:
Access Point
Produkty
Tipy:
Výkonové úrovně signálu
Tipy

Prosíme Vás, abyste připojili svoje komentáře k jednotlivým článkům nebo svoje zkušenosti, postřehy, dotazy či jiné informace týkající se produktů MotoWi4. Děkujeme.

 Poslední komentáře
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Re: kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
Re: Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)

 Download
Release Notes pro Release 9.5 (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro CMMmicro R3.0Stáhnout soubor
Release Notes pro CNUT 3.20Stáhnout soubor
529 stránek popisu konfigurace jednotek Canopy (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro LinkPlanner v2.0Stáhnout soubor
Soubor prezentací z Motorola RoadShow Praha 11/06Stáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.1.4 (EN)Stáhnout soubor
Uživatelská příručka zahrnující Rel.8.x softwareStáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.2.1 (EN)Stáhnout soubor

© CANOPY.CZ - vše o širokopásmovém bezdrátovém systému Motorola Canopy. KonekTel, a.s. je autorizovaným distributorem Motorola a Motorola Canopy a GPON technologie.