Rozšířené hledání
Čtvrtek, 20 února 2020  

 Kategorie
FAQ
GPON, IPTV
Kontakt
Nástroje
Novinky
Obecné
Podpora - HW
Podpora - SW
Produkty
Tipy

 Home
Top 10 (nejpopulárnější)





Více informací získáte u distributorů nebo na adrese:

E-mail: obchod@canopy.cz

Technické informace:
E-mail: canopy@canopy.cz
Tel: 466 857 136 n. 511

 koment.

08 června 2004 - 14:20   (Autor: Administrator)
Problémy s jednotkami P10 (34 koment.)

Canopy team potvrdil vyšší poruchovost jednotek Canopy s hardwarovou platformou P10 než je obvyklé. Závada se projevuje u jednotek pro všechna kmitočtová pásma mimo 900MHz a má za následek ztrátu citlivosti přijímače nebo neschopnosti udržet rádiové spojení. Analýza vrácených jednotek od zákazníků právě probíhá. Vývojový...

Přidat komentář

  • Problémy zřejmě stále přetrvávají - Lukáš Vacek - 03 ledna 2008 - 00:00

    Chtěl bych se zeptat jestli Motorola už ohlásila nějaké vyřešení tohoto problému. V mojí síti se začal projevovat právě tento problém po přehrání FW z verze 7.x.x na ver. 8.x.x . 2 SM jedntky pracovali zcela bezproblému s FW starší řady. Po upgrade na ver. 8.x.x se začaly jednotky pravidelně po 30 min. odpojovat. Stále sem hledal problém někde jinde, ale podle tohoto příspěvku je problém pravděpodobně v HW. Bohužel tento problém se vyskytuje i u jedné nově instalované jednotky kterou jsem zakopil v prosinci 2007 což je skoro půl roku po ohlášení tohoto problému. Je nekde k dispozici firmware 7.3.6 ? Rád bych ho zkusil přehrát zpět, ale na stránkách canopy již není k dispozici.

    • Re: Problémy zřejmě stále přetrvávají - Administrator - 03 ledna 2008 - 08:57

      1) Zkuste upgradovanou jednotku vrátit do Factory default módu a znovu nastavit.
      2) Downgrade je možný pouze pro jednotky hardwarové série P9 a starší, ne pro P10 (tedy jednotky z poslední doby s R8.x software)

      Tento problém, tedy horší parametry při příjmu nebo obecně ztráta citlivosti přijímače SM jednotky krátce po instalaci se objevovaly před několika měsíci. V poslední době jsme nezaznamenali žádný takový případ. Jednalo se s největší pravděpodobností o nějaký problém ve výrobě. Není však vyloučeno, že je nějaká taková jednotka ještě v oběhu.

      K výše uvedenému popisu problému by bylo potřeba více informací (informace ze statistik, event log atp.).

    • Re: Problémy zřejmě stále přetrvávají - Tomáš - 10 ledna 2008 - 02:20

      Lukáši, je to díky DFS, zkus na zkoušku nastavil Regional Code na other, pokud to jede ok, tak jsme nasli zakopaneho psa.

    • Re: Problémy zřejmě stále přetrvávají - https://www.traditionessaysonline.com/ - 03 května 2017 - 12:30

      Very nice article and straight to the point. I am not sure if this is actually the best place to ask but do you people have any thoughts on where to hire some professional writers? Thanks in advance.
      https://www.traditionessaysonline.com/

Copyright © KonekTel, a.s.

 Poslední novinky
FAQ:
Lze PowerLine MU integrovat spolu s 802.11a zařízeními?
FAQ
GPON, IPTV:
VIP1003 Motorola Advanced IP High-Definition Set-top
GPON, IPTV
Kontakt:
Distributoři
Kontakt
Nástroje:
Provoz BAM 2.0 a Canopy License Manageru na fyzicky rozdílných serverech
Nástroje
Novinky:
Canopy SW - 13.1.1
Novinky
Obecné:
Motorola Point-to-Multipoint (PMP) řešení OFDM
Obecné
Podpora - HW:
Jaké jsou maximální hodnoty CIR pro Canopy Lite SM?
Podpora - HW
Podpora - SW:
AP/SM PRE-SHARED KEY AUTHENTICATION (R9.5)
Podpora - SW
Produkty:
Access Point
Produkty
Tipy:
Výkonové úrovně signálu
Tipy

Prosíme Vás, abyste připojili svoje komentáře k jednotlivým článkům nebo svoje zkušenosti, postřehy, dotazy či jiné informace týkající se produktů MotoWi4. Děkujeme.

 Poslední komentáře
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Nefunguje pristup na SM pres APJak získám přístup k SM pomocí AP? (Tipy)
Re: kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
kabelPotřebuji mít ethernetový kabel delší než 100m, co mám dělat? (Tipy)
Re: Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
sm nevidi ap po nastaveni synchronizace z CMMmicroCo udělat když se SM neregistruje na AP? (Podpora - HW)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)
Re: Problémy zřejmě stále přetrvávajíProblémy s jednotkami P10 (Obecné)

 Download
Release Notes pro Release 9.5 (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro CMMmicro R3.0Stáhnout soubor
Release Notes pro CNUT 3.20Stáhnout soubor
529 stránek popisu konfigurace jednotek Canopy (EN)Stáhnout soubor
Release Notes pro LinkPlanner v2.0Stáhnout soubor
Soubor prezentací z Motorola RoadShow Praha 11/06Stáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.1.4 (EN)Stáhnout soubor
Uživatelská příručka zahrnující Rel.8.x softwareStáhnout soubor
Release Notes pro Release 8.2.1 (EN)Stáhnout soubor

© CANOPY.CZ - vše o širokopásmovém bezdrátovém systému Motorola Canopy. KonekTel, a.s. je autorizovaným distributorem Motorola a Motorola Canopy a GPON technologie.